Известие

Collapse
No announcement yet.

146 ТД въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 146 ТД въпроси

    Колеги хвърлил съм око на една 146 ТД. Искам да попитам , като цяло здрав ли е мотора , дава ли проблеми , какви са най-често срещаните дефекти на автомобила . Цена на обслужване , разод на гориво с две думи ако може дами обясните характерното за този автомобил. Търсачката не отговори на въпросите ми :S

  • #2
    2.0тд или 1,9тд често имат драми с главите, това се сещам на първо четене. А такава глава струва 400-450лв. втора употреба Това се сещам веднага като чуя този мотор
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      всеобщото мнение е че е много здрав и надежден мотор. особено че почти няма електроника по мотора. въпроса е как е гледана колата.
      а за главата, нали не говорим за гоуф пд
      точка

      Comment


      • #4
        Здравей колега,от 10 месеца карам 146 1.9тд(фен съм на дизела).Навил съм и около 3500-4000км.,засега съм много доволен.Не е перфектна ,но работи добре и има доста добра динамика,като се има предвид,че е дизел.За разхода съм я смъквал и под 5 на извънградско но само с скорост до 100км.,за градско различно 7-9 на 100.Откакто съм я купил съм сменил само термостат и първоначалното обслужване(ремък,ролки и филтри).Това е което мога да кажа,дано съм ти помогнал с нещо! Поздрави!!!
        Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
        Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
        Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
        Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

        Comment


        • #5
          дизела е добър....карай с хубави масла...и не прави ремонти ако не е нещо фатално,и неможеш да караш ако не го отремонтираш!!!върви не лошо... и вози твърдо по завоите...друго к'во ти трябва..?

          Comment


          • #6
            5 години никакви ядове това мисля е достатъчно.В началото се наложи смяна на турбото и това е...
            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
            sigpic

            Comment


            • #7
              Колеги вече 8000+ км карам въпросната кола. Доста съм доволен . Върви прилично ( до 4та държа на пастора 155цата ама после падам ) Разхода ми е коло 6 +- зависи каде карам . Доста е тихо в купето , не е като боксера , на 110 и ти надува главата ( е поне имаше хубав глас) . Лошото е че почва малко да ми капризничи при палене , но до няколко дни ще получи нови свещи и почистване на дюзи. Тук там сълзи масълце , ама аз си го следя редовно . На пролет ще гледам да почистя и турбината , маслените пътища . Има какво дасе прави по нея , но малко по малко ще я оправям .

              П.С.
              Това е първата ми алфа издържала повече от 2 месеца

              Comment


              • #8
                Аз съм със 1.9 Тди и да ти кажа честно започва 4-та год. как е у мен и не съм имал проблеми с мотора.Сменял съм само гарнитура на капака.А по ходовата част ремонта-той е неизбежен по нашите пътища.Разход малък 8 градско,5 и надолу извън градско и от миналата година карам с масло 5/40 и пак не го бута(макар да ми казаха че щяла да го изгори понеже е дърта)Но има значение наистина как е гледана и карана колата,защото съм виждал в страшно окаяно състояние такива коли.
                Alfa Romeo 146 1.9 td
                А3 1.8Т,Lada 1500s

                Comment


                • #9
                  Вчера малко ме филмираха . Имам леко стържене когато колата е на празен ход , а като натисна съединителя спира да стърже. Мислих че е лагер на съединител , но вчера ми казаха че било луфт на колянов вал . Казаха ми да си карам така нямало смисал да се прави.

                  Comment


                  • #10
                    На вал, ама не колянов, а в скоростите, по-вероятно.
                    Пък и колянов да е, ти не свикна ли вече?
                    I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                    Roosevelt

                    Comment


                    • #11
                      Вече не може да ме трогне нищо , какво ли не се чупи мо количките ми . Не е болка за умиране но стърженето е леко досадно.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                        Вчера малко ме филмираха . Имам леко стържене когато колата е на празен ход , а като натисна съединителя спира да стърже. Мислих че е лагер на съединител , но вчера ми казаха че било луфт на колянов вал . Казаха ми да си карам така нямало смисал да се прави.
                        луфт на коляновия вал??? Това как става ако не е тайна, а и ако го имаш, ще ти затваря дупките за мазане на основните и билените лагери и вала ще е чао за нула време. Тия неща докато станат и си чао, по скоро е нещо по трансмисията или лагер, съединител ала бала. Тия са се оляли... луфт на стартера още малко или на предното стъкло....
                        145 1.7 16V Boxer

                        Comment


                        • #13
                          Хаха на предното стъкло имам луфт, тропа отвратително .
                          Не знам какво е, но има нещо. Ще я карам така , като му дойде времето тогава ще му мисля ( на части)...
                          А да попитам каде се намира този аксиален лагер , защото онзи ден от него ми казаха че е бил проблема (аксиален луфт или нещо такова )

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                            Хаха на предното стъкло имам луфт, тропа отвратително .
                            Не знам какво е, но има нещо. Ще я карам така , като му дойде времето тогава ще му мисля ( на части)...
                            А да попитам каде се намира този аксиален лагер , защото онзи ден от него ми казаха че е бил проблема (аксиален луфт или нещо такова )
                            Аксиален луфт се получава от аксиални пластини, например при много убит съединител това рефлектира точно върху аксиалните пластини и ебават точно коляновия вал Скоро на една бензинка бяха в картера пластините Аксиалния лагер ти се намира на съединителя. Докато не се разглоби колата няма как да се диагностицира проблема принципно
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              2.0тд или 1,9тд често имат драми с главите, това се сещам на първо четене. А такава глава струва 400-450лв. втора употреба Това се сещам веднага като чуя този мотор
                              Дали е 2 или 1,9 не е ли едно и също - 1929

                              ---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:18 ----------

                              Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
                              Здравей колега,от 10 месеца карам 146 1.9тд(фен съм на дизела).Навил съм и около 3500-4000км.,засега съм много доволен.Не е перфектна ,но работи добре и има доста добра динамика,като се има предвид,че е дизел.За разхода съм я смъквал и под 5 на извънградско но само с скорост до 100км.,за градско различно 7-9 на 100.Откакто съм я купил съм сменил само термостат и първоначалното обслужване(ремък,ролки и филтри).Това е което мога да кажа,дано съм ти помогнал с нещо! Поздрави!!!
                              Баце, за 4000 км/10 мес. нищо не си видял, карай по 2-3000 на месец и после пиши тук.
                              IKL

                              Comment

                              Working...
                              X